داود شمس رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز:

انقلاب ثمره مجاهدت و تلاش همه دوران تاریخ است

 انقلاب ثمره مجاهدت و تلاش همه دوران تاریخ است
شناسه خبـر : ۱۱۳۹۷۸ چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۱

جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان البرز با اصحاب رسانه در محل این اداره برگزار شد.

به گزارش شهروند رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرزگفت:این انقلاب ثمره مجاهدت و تلاش همه دوران تاریخ است که بدست ما رسیده و ملت ما خوب قدر آن را می داند و برای حفظش مجاهدت می‌کند.

 

داود شمس اظهار کرد: انقلاب ما چند مولفه دارد که اولین آن مردم به عنوان پایه و بنیان انقلاب مطرح هستند، دومین رهبری به عنوان مولف بقای،انقلاب است و بحث خدا محوری و تکیه به خداوند نیز در این زمینه بسیار از ابتدای تشکیل انقلاب مطرح و به عنوان مولفه ای اساسی و بنیادین وجود دارد.

 

وی بیان کرد: این مردم‌بصیر ما بودند که با حضور بصیر خود انقلاب را از چالش ها عبور داده و در مقابل تمامی مشکلات و بحران ها ایستادند.

 

وی با بیان این که در این زمینه در منطقه نیز از جمله نبرد غزه جلوه های شکست قطعی صهیونیست پدیدار شده و مردم‌مقتدر و مظلوم عزه ایستادگی کردند تصریح کرد: پیروزی با ملت فلسطین است و تنها دستاورد اسرائیل عمق نفرت مردم‌جهان‌به عنوان منفورترین حاکم جهان است.

 

این مسوول گفت: ما در دهه فجر جریان مقاومت را تکریم‌ می‌کنیم اگر یمن قهرمان با شجاعت تمام‌مقابل آمریکا می ایستد و کشتی های آنها را هدف قرار می دهد و گروههای مقاومت از حماس،و ... در این جبهه هستند همه آن ها پرورش یافتگان مقاومت و نهضت انقلاب اسلامی و میوه های شیرین درخت انقلاب اسلامی هستند و ما خوشحالیم ملت ما زمینه ساز ظهور امام‌زمان خواهد بود.

 

وی با اشاره به این که در استان ستاد دهه فجر مدتهاست تشکیل شده اظهار کرد: این ستاد با ۳۲ کمیته تشکیل شده که این کمیته ها به دستگاه‌هایی احاله شده که در جای جای استان تأثیرگذار هستند اگر چه رویکرد برنامه های این دهه برگزاری به صورت مردمی است.

 

داود شمس بیان کرد: در این زمینه کمیته ها برنامه هایی را پیشبینی کرده و برنامه های خود را برای ستاد فرستاده اند که از آن جمله میتوان به برگزاری اردوها،نمایشگاه‌ها از جمله موزه عبرت اشاره کرد.

 

وی احداث بیش از،۱۰۰ غرفه کودکان و نوجوان دستاوردهای انقلاب ،برگزاری،۵۰ مورد مسابقات قرآنی،تشکیل کاروان قرآنی  با حضور قاریان بین المللی و کشوری در ده شب دهه فجر در مکانهای شاخص شهر، برگزاری ۱۰۰ برنامه فرهنگی و ورزشی، ۶۰ مورد اردوهای تفریحی و زیارتی و تبیینی، برگزاری جشن تکلیف سیاسی رای اولی ها و  پوشش خبری تولید و پخش برنامه های صدا و سیما در حدود ۱۰ هزار و پانصد و سی دقیقه، برگزاری کارگاه‌های صنایع دستی، برگزاری اردوهای تفریحی و آموزشی برای دانش آموزان و دانشگاهیان، برگزاری جشنواره شعر، افتتاح صدها پروژه عمرانی، نورافشانی ، برگزاری نشست های تخصصی و فرهنگی و تبیینی در زمینه نقش،جهان اسلام، برگزاری دیدار با خانواده شهدا تا ۲۲ اسفند ، دعوت پرشور پای صندوق های رای در تمام دهه فجر،گلباران هوایی هم زمان در سراسر کشور با پیوست جشن مبعث،و ....را از جمله برنامه ها در این دهه برشمرد.

 

وی در بخشی دیگر از این نشست مطرح کرد:حضور مردم انقلاب را بیمه و سبب یاس دشمنان خواهد شد.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز اظهار کرد: سخنران امسال در مراسم ۲۲ بهمن وزیر کشور بوده و راهپیمایی از ساعت ۹ صبح در چهار مسیر شامل مسیر شماره یک میدان شهدا ، مسیر شماره ۲ سه راه رجایی، مسیر شماره سه فلکه اول بلوار ماهان بلوار جمهوری اسلامی و مسیر شماره چهار دولت آباد مسجد ابوالفضل بلوار نبوت علامه جعفری میدان سپاه است.

 

وی در آخر گفت: جایگاه سخنران ۲۲ بهمن در میدان جمهوری کرج خواهد بود و در بیش از ۳۰ مرکز شهرستان شهر و روستا استان البرز راهپیمایی داریم.

 

 

 

 

 

نویسنده : آمنه شکوهی

به پیج اینستاگرامی «شهروندالبرز» بپیوندید
instagram.com/shahrvand.alborz